خرید بک لینک ارزان

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت خرید بک لینک ارزان


سپاهان درب
حضور مجدد «حمید بقایی» در دادسرا
بازار ماهی جهان در توکیو، دچار حریق شد
اینفوگرافیک: درباره میهمانان مراسم تحلیف روحانی

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

قم - یکی از مراجع تقلید شیعیان ضمن تأکید بر اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: بر مردم مسلمان و متحد ایران و کل آزادی خواهان جهان لازم است در روز قدس به میدان بیاییند.

مشهد- تولیت آستان قدس رضوی در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد: امروز ملت ایران در خط مقدم پیشرفت، عدالت‌طلبی و آزادی‌خواهی قرار دارند.

وزارت امور خارجه در بیانیه ای رژیم اشغالگر قدس را اصلی ترین عامل بحران و تنش در منطقه غرب آسیا دانست و تاکید کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری ملت های مسلمان و عرب نیازمند حفظ وحدت هستند.

جمعی از اساتید دانشگاه‌ها عصر امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به همزمانی اقدام موشکی اخیر سپاه با تحریم‌های مجلس سنای آمریکا علیه ایران، گفت: هرگونه تهدید و تعرض به امنیت ایران با واکنش نیروهای مسلح مواجه خواهد شد.

دو ماهی به آغاز به کار پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا مانده است اما مهم ترین چالش این روزهای کلان شهرها انتخاب شهرداری های آینده این شهرها است. شهرهایی که درگیر چالشهای قدیمی هستند.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای با تشریح بخشی از جزئیات عملیات موشکی ضد تروریستهای تکفیری تاکید کرد: عملیات «لیله القدر» در سلسله مراتب نظامی و تحت امر فرماندهی معظم کل قوا انجام شد.

محمد بن سلمان، پادشاه عربستان پس از چند ماه کش‌مکش میان دو جایگاه ولیعهد و جانشین ولیعهد با کمک پدرش در جنگ داخلی پیروز شد و بن نایف از مسئولیت‌هایش خلع شد، این امر اتفاقات آوریل سال 2015 را به ذهن‌ها می‌آورد، در آن تاریخ مقرن بن عبد العزیز از منصب ولیعهدی خلع شد تا راه برای، پسر شاه جدید باز شود.

شورای شهر لس آنجلس آمریکا به زودی درخواست سازمان آتش‌نشانی این شهر را برای استفاده از پهپادها برای عملیات‌های آتش‌نشانی در مجمع عمومی به رای خواهد گذاشت.

به مناسبت ماه مبارک رمضان، جمعی از استادان، نخبگان علمی و پژوهشگران دانشگاه‌ها، عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/